marciart

marciart

Eddigi koptereim(mármint Brushless motoros)

2015. november 09. - Marciart

Cheerson CX20(BigFlyshark) ez volt az első normális kopterem, mint kiderült szerencsém volt vele a mai napig használom, igaz vannak hibái, lassú ereszkedés kissé erőszakos GPS hold, de ezektől eltekintve megbízható.

Második egy épített kopter volt S500 vázra 40A esc SimonK, apm, Emax 2216 KV810 es motorok.

Sajnos a mérete miatt nem vált be, illetve az APM megmagyarázhatatlan hibákat produkált.

 

2015-09-19_18_42_46.jpg

Gondoltam menő száguldozni szereztem egy ZMR 250 es szettet, 12A esc 1806 KV2300 as motorok, CC3D vezérlő. Sajnos az idő közbe szólt így kénytelen voltam eladni remélem az új gazdája nagyon örül neki. Jó kis propeller zabáló. Eachine 600tvl kamera és ts351 fpv adó volt benne. Az esc-ket kibontottam és a házon belül helyeztem el.

A Második CX20 sajnos ő egy rossz vétel az első repülésnél lezuhant egyszerűen kikapcsoltak a motorjai és szabad esésben földet ért.  A vezérlőjét kicseréltem egy Naza -M re amit upgradeltem V2 re, illetve a gyári GPS helyett egy Ublox NEO-M8N kapott.

 

 

 F330 kifejezetten gyakorlós olcsó kopternek szántam, apm 2.6 van benne m6 os GPS el. Emax 4in 1 25A esc 2212 KV920 mocik. TVL700 kamera és 600mW fpv adó. (Sandokan kolléga flottáját ékesíti)

 

F330 2.0 Naze32 vel jelenleg Jackal kolléga flottáját ékesíti

DJI Phantom FC40 ez eddig a legolcsóbb GPS es Quadkopterem. Allig használtan vettem.(eladó)

 Tarot Robocat, második Racerem Emax Skyline 32 vel, LittleBee 20A est, 2204 2300kv motorokkal

DJI F550, Naza M lite V2 upgrade 2212 920KV motorok, 2 aksival 35 percet is képes repülni.

Lantian 210 es gép, kicsi apró gyors 30A Littlebee esc el, Naze 32 rev5 vezérlő vel. Matek 5in1 pdb, eleve 4 cellával hajtom. Aomway 700 soros kamerával. Frsky D4R vevővel.

DJI Phantom 3 Advanced sokat nem kell róla mesélnem eléggé közismert típus.

DJI Phantom 4Pro+ eddig ez a legnagyobb lépés.

A bejegyzés trackback címe:

https://marciart.blog.hu/api/trackback/id/tr268065722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása