marciart

marciart

Canon 6D

2015. november 30. - Marciart

2015-11-30_22_22_44.jpg

Hogy is kezdjem a story, őszintén szóval hobbista vagyok aki csak úgy fotózgat nem akar semmi komolyat de a képminőség legyen meg. Szóval itt nem is arra a karok kitérni hány dslr gépem volt, ha nem arra hogy hogy is lett a Canon 6D ém. Nem teszt lesz arra ott az egyéb oldalak nem fogok technikai adatokat közölni mert az is pillanatok alatt megtalálható ha nem egyszerűen csak amatőr szemszögből mégis milyen, nah nem beszélek tovább.

2013-12-05_18_16_29.jpg

Még 2013 ban vettem egy Canon 600D nagyon jó kis gép volt, jó olcsó volt érsd azt hogy kereken 110000Ft ért lehetett az Aqua computernél hozzá jutni egy Canon 18-55 IS 2 es kit obival.

Szerettem a gépet egésze addig, míg nem vettem hozzá egy sigma 17-50 f2.8 as régi mikor motoros obit sose akart működni vele mindig rossz helyre fokuszált, vagyis szebben fogalmazz félre fokuszált. Gondoltam ilyen valahogy kibírom legnagyobb akkor lett amikor vásároltam egy Canon 100 F2.8 macro obit, az obit nem lehetett vele kitartani egyszerűen olyan kicsi a markolat hogy nem bírom el, megjegyezném hogy az átlagnál nagyobb a kezem. És sajnos itt is előjött a fókusz hiba igaz nem volt durva.

33770368-2-1333-ovr-1.jpg

Na, ekkor lett elegem, ekkor tájt vett egy jó barátom egy Canon 7D-t, már az első fogásnál megtetszett minden kézre ált ugye duplatárcsa jó agy markolat így a nagy objektíveket is meglehet tartani és itt nem hibázott a 100 as macro, Szereztem egyet használtan. Nem sokkal ezután egy elmentünk egy fotós találkozóra hol bemutatták a Sigma 18-30 F1.8 ra hogy is mondjam bele szerettem tű éles kép jó erős fém cső az egész szóval minőségi cucc. 2014 Februárjában fől is hajtottam egyet, sajnos az ismerősöm kiszúrta hogy az összes kép homályos sose lehet éles képet lőni vele, ekkor még úgy gondoltam áhhhh garanciális probléma beviszem a hírhedt kamera kft be és megjavítják. Hát így is történt közölték hogy ez nem garanciális probléma és a szenzor sík van eltol odva a 7D en, hittem nekik kifizettem a munka díjat mondván hogy áá ez nem probléma jó lesz utána. Hát sajnos nem így történt végül eladtam az obit, jeleztem a vevő nek hogy lehet nem fog menni az ő gépével (60D) erre gyönyörű szép éles képeket lövött én meg ámultam jééé neki jó az AF vele. Nah nem dumálok ennyit, aszóval fölhajtottam neten egy gyári 24-105 kit obit mondom akkor lemondok a nagy mélység élességről de legalább működni fog, hát itt se volt jó igaz a hiba tűrhető volt vagyis minimális hiba volt Na ekkor akadtam ki vissza a 7D-t a szervizbe közölték ez ilyen.

canon_5d_mk2_back2.jpg

Kitaláltam milyen jó lenne egy 5D MKII masszív gép régi fókusz rendszer tartós zár szerkezet és ugye, FF itt már lesz minimális mélységélessége a 24-105 nek. Mivel nem egy mai gépről van szó kizárólag használt jöhetett szóba, hát tiszta szívás volt vagy 5 gépet megnéztem mindegyiknek volt valami hibája szét vert ütött ház felakadó tükör rossz gomb stb.Míg végül találtam egy tökéletesnek tűnő példányt 250000Ft ért kínálta az eladó számlával dobozzal mindennel, komolyan mondom patika állapot stb. Már írtuk az adás vételit beugrott nem ártana jobban megnézni a teszt képeket ekkor jött az agyhalál tele fehér halott pixelekkel legalább 10 et találtam mivel FF gépről van szó ugye itt nagyobbak pixelek és fehéren világítanak így elálltam a vásárlástól  mondtam a gyereknek hogy 60k egy szenzor csere tehát ha ennyit eged akkor megveszem de nem akart és mondta hogy nagyon jó volt vele villáámokaaaaat fotózni.

01_6d_vs_mark_iii_hero.jpg

Itt döntöttem el hogy akkor új gépet veszek mivel nem vagyok egy jó módu ember de vágytam az FF re, a 6D mellett döntöttem igaz nem egy 5D nem olyan robosztus zár, nem is  bír annyi, de amatőr vagyok nem használom annyit és vigyázok rá, úgyhogy vettem egy vadi új 6D-ét. Meglepődtem minden hibátlan volt, azóta is használom nagy megelégedettséggel,  beépített wifi van, így nem kell vinnem magammal plusz táv kioldót, egyszerűen a telefonomról kitudom oldani. Mindenkinek ajánlani tudom, aki ismerkedik az FF világával.

 

képeim itt tekinthetők meg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marciart.blog.hu/api/trackback/id/tr708116756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása