marciart

marciart

Turnigy 9X Frsky XJT upgrade

2015. december 17. - Marciart

2015-12-16_09_12_51.jpg

Régóta terveztem hogy az ilyen távomat fölfejlesztem sajnos gyári modullal nem a megbízhatóságról híres, nekem rengeteg jelvesztésem volt, illetve nm tudom mi az oka de Naza vezérlővel nem működött a failsafe.

Sok hozzá értő ismerős ajánlotta hogy cseréljem ki a gyári modult Frsky XJT re, illetve X8R vevőt használjak így s-bus on keresztül tudom a NAZA hoz csatlakoztatni. 

Szét kell szedni a távot hogy az eredeti antenna kábelét kilehessen bújtatni.

2015-12-16_12_22_50.jpg

 Mivel szeretném külső aksiról üzemeltetni és nem elemről így az elemtartót száműzöm. Csupa csupa kontakt hiba forrás.

Az FPV vevő is egy kábelről megy a távval ahhoz hogy elkerülhessem az ahogy ne zavarják beraktam két szűrő kondenzátort egy 3300 mikrós elkót és 100n fólia kondit.

2015-12-16_13_24_36.jpg

Íme a kész mű stabilabb megbízhatóbb távot eredményez tetején fúrtam egy lyukat ahol az FPV vevő tápkábele jön ki.

Majd a végén a Naza programban állítsuk át:

 s_bus_link.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marciart.blog.hu/api/trackback/id/tr168177842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása